Kivicito Bebekken egzama icin mustela spotelia su kuru ciltler olanini kullandim kokusu berbatti ama iyi geliyordu tenine. Simdi daaha iyi.. nemlendirici krem kokusu guzel olan ne var mustelanin bilenlr onerir misinz??
Kivicito sumeyyesmom evet duzenli nemlendirdim hala cildi cok kuru ama sukur yaralasmiyor artik bebekken coktu bebeklik egamasi diyorlar
Kivicito Naciyeylmz bebegin cildi asiri kuruyor kizariyor kasiniyor kabuklasiyor hatta agir yaralar olusuyor atopik dermatit egzama dedi bize doktor zor zamanlardi. Cok krem kullandik nemli kalmasi lazim kuruyup kizarmamasi icin oyuzden mustele nemlendirici krem kullanmistim simdi baska krem ariyorum guzel kokacak.
Naciyeylmz Kivicito anladım cnm bizimde geçmeyen boyun altında kizariklk var da koku oluyo kanıyor egzama mi denistmde geçmiş olsun