Fatma1235 Duphaloc kullandım. Günde 1 çay kaşığı. Bitkisel ve bebeklere kullanımı serbest. Hatta burda tavsiye ile aldım. Kullandım. Doktora sonradan söyledim. İyi yapmışsın kullanabilirsin dedi. Peki neden böyle bi çözüm varken yönlendirmiyorsunuz bizide direk fitil veriyorsunuz dedim, boş boş baktı