Koalina Hayırlı Akşamlar kızlar 🎈 İzmitteyim şuan misafirlikte, Halk otobüslerinde sanırım kredi kartıda kullanabiliyormuşuz hes oluşturup ben googlede yapmaya çalıştım tanımlandı dedi olmuşmudur bilgi sahibi olanlar bilgilendirebilir mi beni 🙈
Saripapatyammm Koalina Bilemedim canim. Ben otobus kartimi tanimladim internetten. Hem orda gorundu hem telefonuma mesaj geldi.