Aysenil_ öncelikle bütün yavruların tez zamanda alerjilerinin bitmesini diliyorum 🙏
Oğlum 2 aylıkken önce kulak arkasında, sonra kaşlarının ortasında ve burun kenarında sarı kabuklar oluştu konak gibi. Göz kapaklarının üstü, göz pınarının üstüne denk gelen yerleri kızardı, karnında gurul gurul sesler oluyordu. Dr umuz süt alerjisi dedi. Hem meme hem mama alıyordu oğlum. Ben diyete başladım, mamayi da diyet mamaya çevirdik. Tam bitmese de şikayetler azaldı. Böylece test yapmadan teşhisi konulmuş oldu. Ama ben tam anlamıyla diyet yapmayı becerememiş olmalıyım ki oğlum ne zaman tamamen memeyi bırakıp ek gıda ve mama ile devam etti o zaman gözkapağındaki kızarıklık da geçti. Süt ve süt ürünlerinin haricinde patatese de alerjisi olduğu anlaşıldı ek gıdaya geçince. 15er gün arayla deneye deneye 3 ay sonunda yani 9. Aya doğru geçti patates alerjisi. Süt denemesini de ilk kez 8buçuk aylıkken yaptık. İnternette de görebilirsiniz süt merdiveni diye geçiyor. Aşama aşama bozuyoruz diyeti. Hepsini deneye deneye şükür ki 10 aylıkken alerjimizin bittiği ortaya çıktı. Artık düzenli bir şekilde yoğurt, peynir ve normal mama tüketmeye başladı oğlum. 13 aylıktan itibaren de inek sütü vermeye başladım 🎈🎈 darısı sizlerin yavrusuna 🙏