2,5 yasında tam kızım. Çişte sorun yok. Yarı kaza yarı başarılı şekılde ilerliyoruz 2 gündür. Ama cocuk bezi cıkardıgı 2 gündür kaka yapamıyor acıyormuş. Napacagım beze geri mi döneyim cocuk geldi diyor gidiyor ama yapamıyor. Hiç kabız olmamıştı napacagımı şaşırdım.