Nihal42 Kesinlikle 3 bitirip 4 girerken çünkü bizde 3 gun sonra 4 aylık olucaz ve inanilmaz bi huysuzluk herseye aglama meme reddi uykusuz geceler yani cok felaket bi durum doktora goturdum bugun herseye gayet normal dedi yani allah yardimicimjz olsun yaa 🤲🏽🙄😂🎈