Oy oy hep okuyordum 4. Ay atağını burda kızım bugün 4 aylık oldu tam normalde 35 gün süren atak haftasının bitmesine 16 gün kaldı gösteriyor ama iki üç gündür kzımı uyutmak zulüm oldu resmen çığlık kıyamet kopuyor geceleri 3 saatte emip uyuyan çocuğum sallasam da uzun süre dalamıyor bazen gayet güzel emiyo bazen emmek istemiyor duruyorken ağlamıyo ama sürekli bi çığlık atma mızırdanma peşinde dişten de şüpheleniyorum beyazlaşmış gibi geliyor etleri ama anlam veremiyorum atak mı bu ne zaman biter ataksa eğer. Atak haftası bittiğinde düzene giriyor mu. Kahkaha atan çocuğumun gülücüğüne hasret kaldım üç gündür gülsün diye her şeyi yapıyorum yardım edin