Kbraozkan06_ merkurkedisiii benimde canım ya 2 aylık bebeğim sol göğsüm dev gibi sağ yumuşacık sönük balon gibi ama solu çok emiyor bide sarktı😝
Busee04 merkurkedisiii düzelmezse diğer çocukta da solu emziririm diyorum ben 😅😅 öyle eşitlenir kapalı olduğum için bol giyiyorum belli olmuyor ama bariz farklı 60 a 80 yani. Dert etmiyorum çocuk emsin de