Bebeğim sürekli emmek istiyor gündüz bikac saat gecede birkaç saat uyuyor onun dışında uyanık olduğu tüm zamanlarda meme ağzında bazen emerken uyukluyor besige koyayım diyorum hemen uyanıp ağlıyor tekrar emziriyorum bu döngü baya bı sürüyor,ağladığı zaman eli hep ağzında sanki dişleri çıkacakmışta kaşıyor gibi hareketler yapiyor.daha 23 günlük olmasa dişten şüphe ederdim ama daha çok erken.nasil basa cikicam bu durum beni çok yoruyor böyle deneyimi olupta atlatan varmı yada nedeni ne olabilir,fikirlerinize ihtiyacım var.