Merhaba anneler bebeğim 2 buçuk aylık. Yaklaşık iki hafta önce alt göz kapağı kenarlarında kirpik dibinde kızarıklık,şişlik oluşumu başladı. Önce gözyaşı damarları tıkalı dediler damla ve teramicyn kullandım geçmedi. Çocuk doktoruda göz konağı gibi duruyor dedi kortizonlu bir damla verdi. Beş gün kullandım geçti. Bırakınca tekrar oluştu. Şuanda eli hep gözünde kaşımaya çalışmaktan uyuyamıyor. Başına böyle bişey gelen var mı? En erken cuma gününe randevu alabildim. O zamana kadar önerisi olan var mı?