Arzumca344 canım çok güzel bir düzen inan ki, besleyebildiğin kadar böyle sık sık besle. Çünkü ilerleyen zamanlarda etraflarıyla etkileşimleri artınca beslemek zor oluyor inşallah siz yaşamazsınız tabi ki. Ama bu sık beslemek hele de geceleri bebişe güzel kilo aldırır. Anne için yorucu tabi ki ama bir aya falan aralıkları uzamaya başlar canım 🥰