İyi akşamlar. Sleepy natürel kullanırım oğlum doğduğundan beri . Ama bazen poposunda ve kasık bölgesinde kızariklik görüyordum. Havasız kaldığı için olduğunu düşünüyordum ama geçende bezle alakalı olabileceğini söylediler. Bezle alakalı mı bezi değiştirmeli miyim .bio natürel alsam kullananlar memnun mu