Deletedmom_61 36 günlük bebeğim uyksuu var uyuyor sallıyorum malesef, memede uyuyor gaz alıyorum omzunda uyuyor bırakınca uyanıyor
Ebruyksl Biz de öyleydik. Kucaktan bırakınca uyanırdı kızım. Şimdi gündüzleri hala öyle, geceleri kurtardık gibi bakalım 12. Haftamıza girdik. Her bebek aynı değil ama sizinki daha çok minik. Kokunuzdan dolayı olabilir.
Deletedmom_61 Ebruyksl ya nasıl deyim biraz uyuyor 3-4 dk böyle sıçrar gibi bı anda sesler çıkarıp uyanıyor bazen gazdan uyanıyor onu biliyorum kızarıyor ama şuan gazı falan yok defalarca koydum uyudu uyandı omzumdada bi süre sonra uyanıyor
Ebruyksl Deletedmom_61 gaz ilacı kullanabilirsiniz. Gazını çıkartsanız da gazı vardır muhtemelen. Biz çok uğraştık o gaz uykusuzluğuyla, sab simplex ve bigaia kullandık yaramadı. Zinco ve nurse harvey’s yaradı sonradan. Doktora bi danışın bence. Bi de çok kalın giydirirseniz de uyanıyo olabilir.
Ebruyksl Deletedmom_61 işte biz de onu kullanıyorduk, işe yaramadı. Doktora belirtmenizde fayda var, değiştirir belki