Selamın aleyküm kızlar . 1 ay sonra kızımın doğum günü var 1 yaşına giricek kısmetse. Evde yapmak istemiyorum çünkü çok kalabalık bi aileyizmaddi durumumuzda pek yok kafe tarzı biyer istiyorum ama maliyeti ne kadar olur ? Yada piknik tarzı biyerdemi yapsam diyorum kararsız kaldım