Bebegim 3 buçuk aylık doğduğundan beri burun tıkanıklığı yaşıyoruz sürekli izotonik serum ile açıyorum 2 gündür de geniz akıntısı dan dolayı öksürük oldu böyle durumla karşılaşanlar arkadaşlar desteğinize ihtiyacım var doktora götürdüm akciğerde bi sorun yok dedi