Güzel anneler sizlere de danışmak istedim şimdiden teşekkür ederim. Oğlum 10 aylık sünnet ile beraber inmemiş testis ameliyatı olacak Allah nasip ederse, bir yandan içinde korku var narkoz alacak sonuçta daha küçücük içinizde aynı durumu yaşayan var mı ameliyat nasıldı kolay mi ameliyat sonrası süreç nasıl geçti? Ikinci sorum da eşim seneye yazın sünnet düğünü yapmak istiyor ama ben düğün yapmak istemiyorum evde mevlid yapmak istiyorum sizce hangisini yapayım eğer ikisini de yaparsam herkesi çağırmak olur mu sonuçta taku takacaklar iki defa olmaz nasıl yapayım bilmiyorum kafam karıştı