Birbebekkkbircicek merhaba, yani bu sorunun cevabı o kadar karışık ki. Dönem dönem daha beter oldu sonra düzeldi ama genel olarak benim oğlum yemeye düşkün ve zevkle yiyen bir bebek değil bunu artık kabul ettim. Gerçekten her görenin Allah sana sabır versin diyeceği kadar kötüydü beslenme konusu. Ama 1 yaşına az kala balık yağına başladık o bize fayda etti, en azından artık minicik sosluklarda çorba yemiyor da bir kaseyi bitiriyor.
Genel olarak böyle şu anda kötü diyemem iyi gidiyor, yani oğlumun eski haline göre kıyaslama yaparak söylüyorum. Azı dişleri çıktıktan sonra özellikle daha iyi oldu.