Fidashka bebeğinizin alerjisi olduğunu düşünüyorsanız ilk önce doktora gitmelisiniz. Sütünüzün tadı siz ilaç alıyorsanız yada değişik birşry yediyseniz bir miktar değişebilir bebeğin hoşuna gitmeyebilir fakat emzirmeyim demek saçma. Onun en çok ihtiyacı olan şey sütünüz. Doktora gidiniz ve gereksiz söylemlere kulak asmayınız.