mavisaclikiz 4 petek açık 40 çok soğuk olunca 45te yakıyoruz ve bu kadar geldi çok fazla değil mi 2 petek açmayı düşünüyoruz artık nasıl tasarruflu olur sizinkiler kac geldi?
Htc1602 mavisaclikiz 250 TL geldi 3 petek açık hiç kapatmiyorum gündüzleri 39-40 ta yanıyor , akşamları 43-44 te
kurkmantolumadonna mavisaclikiz 510 geldi bize de 4 petek yakıyoruz ama bu gidişle yatak odasını kapatıp oturma odasında uyuycam
linaninannesiiii mavisaclikiz 3 Petek açık hiç kapanmıyor gündüz 40 akşam 45-50 670 TL geldi doğalgaz
minnosum25 mavisaclikiz 350 geldi tüm odalar açık hiç kapatmyorm çok scak olyor ısı yalıtımı ve alt komşunun yakması evin ısısını etkiliyor
Gmze1998 Htc1602 ben ayar bilmiyorum termostat var bu dogalgazlarin 21 e ayarlı derece düştüğü zaman çalışıyor sadece öbür ay 199 gelmiş bu ay kaç gelecek bilmiyorum
mavisaclikiz kurkmantolumadonna bende öyle yapmayı düşünüyorum ama kızım yatak odasında ders çalışıyor. Çocuk odasını açmadım off zorr yeter artık ya sizinde çok gelmis.
MelinayAsel29 minnosum25 alt komsu evde yok alttan sovuk ufluyor saki bina da 3 cepheden acik fatura tazesi kac grlir bilmem 50 lerde de yakiyoruz
nur-nr_123 mavisaclikiz eviniz büyükmü bizim 200 m2 ev 6 petek açık 40/45 de 540 gldi geçen ay ama bn şu mantıkta düşünüyorum şimdi doğalgazı kıssam kesin briimiz hasta oluruz ee doktora git ilaç vs yani yine aynı hesaba gelevvek bu ay ne gelecek bakalım
mavisaclikiz nur-nr_123 kesinlikle hasta olsak. Yine aynı hesaba geliyor. Hayr canım çok büyük değil aynı şekilde alt katta kaynanam var 360 TL geldi onlarında
Angel00 mavisaclikiz sadece yatak odası açık oturma odası 1 yada 2 kere yakmışsızdır 48 50 arası yanıyor zaten 250 TL gelmiş
linaninannesiiii mavisaclikiz evet tam deniz kenarındayız aşırı esiyor burası ve çok soguk oluyor bebek olduğu için mecbur açıyoruz artık gözden çıkardık bu paraları yapacak birşey yok
mavisaclikiz Glcnada 55 60 hic cesaret edemem o kadar açmaya bin üstü gelir kesin 40 ta 662 geldiğine göre 🤦🏼♀️
Minik12_3 Glcnada çok iyi gelmiş süreklimi yakiyorsunuz, hiç kapatmıyor musunuz biz Doğru düzgün açmadığimiz halde ki açsam bile 30 35 de yakıyorum 360 gelmiş
balpetegimeto Glcnada bizimde 3+1 40 45de yakmamıza rağmen 450 geldi siz en azından sıcacık oturuyorsunuz 😄
nur-nr_123 mavisaclikiz anldm cnm gerçekten zor durumdn geçiyoruz hastalık bi tarftan zamlar biliyorum hepimizin durumu aynı değil ödeyebilen var ödeyemeyen ne desem ne yazsam boş inanki tabbim yardımcımız olaun
TheBaby mavisaclikiz Ayyy bizde doğalgaz yok merkezi sistem ama doğu görevindeyiz biz elektiriğe ödüyoruz 450-500 arası🥺
MinikPrensesannesii TheBaby bizde doğudayz ama elektrik bu yıl en fazla 260 geldi ilk yıl baya fazla geliyodu. Yakıt parası veriyoruz 4 ay 650 lira o da bu ay bitti şükürler olsun 😂
Lena19 mavisaclikiz gece gündüz tüm odalar yanıyor 3+1 bu arada , 160 tl geldi. Binanın ısı yalıtımı+ alt ve üst dairelerin yakması çok önemli malesef. Allah kolaylık versin.
mavisaclikiz Lena19 Amin canım ısı yalıtım var. Alt kat yakıyor ama üst kat yok en üst katta ben oturuyorum o yuzden de çok yakıyor
Minikumudum mavisaclikiz 4 Petek yanıyor 300 gelmiş bizede hep 40 ta yakıyorum evde sıcak oluyor . Ama bizim kombi yoğuşmalı olduğu için daha az yakıyor sanırım
mavisaclikiz Minikumudum kombinizin markası ne canım bide sıcak olunca filan gündüz dercesini düşürüyor musun yoksa hep sabit mi