Kızım bayadır hastaydi öksürüyordu hırıltısı vardi doktora gittik nezle dedi antibiyotik calpol ve zaditen damla verdi yolladı.Ama kızım iyilesemedi 8 gün kullandik ilaçları antibiyotik bitti 1 gün iyi oldu ertesi günü yüksek ateş ishal iştahsızlık başladı tekrar götürdük hic test yapmadan bagirsak enfeksiyonu dediler baska ilaclar verip yolladilar 4 gun kullandik ama ishali daha da artti atesi düşmek bilmedi özele gittik bizde muayene ettiler serum verdiler kan tahlili ve burundan suruntu aldilar doktor kesin grip ama hangi çeşidi bakicaz dedi ve sonuc domuz gribi şu an feci salgin varmış ger yerden kapmış olabilir dedi doktor cok ama cok dikkatli olun zor iyilesiolar hala ilac tedavisinde kızım 1 hafta oldu zor toparladı domuz gribini