Adazeynep merhaba ,benim bebeğim de bazen emerken ağlıyor ememiyor sinirleniyor,şuan 3 aylık ,artık çözdum,emerken gazı geliyor gaz çıkarıyorum,yine ağlıyorsa uykusuzluktan ememiyor agliyor huzursuz oluyor ,yani uykusu varsa karnı aç da olsa emmiyor sallayıp uyutmam gerek ,çünkü kendi başına uykuya geçemiyor,yani ikinci ayda bu olay başladı benimde ,seninkininde ya gazı geliyordur o an ya da uykusu geldiği için huzursuz ememiyor diye düşünüyorum