gmzlgzl o zMn bilemiyorum canım bebekler anne karnına alıştığı için ilk aylar korkabiliyorlar bunun için eskiler kundak yaparmış, bnde kızımı 11 aylık olana kadr kundaklandım. Sık sık oluyorsa ellerini çok sıkmayarak bir beze sarmalayabilrsinz :) kış ayı olduğu içinde ona iyi gelecektir sıcak tutarak ☺️