Valla çıldırmak üzereyim anneler öğlen 3 ten beri uyumuyor mememden inmek istemiyor memede uyuyo koyuyorum yatağına beş dakika sonra nasıl agliyo gazı da yok emiyo kusuyo emiyo kaka yapiyo doymuyomu deyip sağıp veriyorum mama yapıyorum artk kafayı yicem yemek yiyemiyorum beş dakika bırakıp yardımci kimsem yok evim klimali tek oda isiniyo mutfağa da goturemiyorum nolur uyusun ya