Elif2409 Kızlar 12.5 aylık bebeğim var. Gözleri sulu yeşilimsi çapaklanma oluyor akıyor sürekli ve hafif sis kizarik 😔 neden olur napicam ben şimdi tavsiyeleriniz nelerdir? 🤔🤕
Babybloom Elif2409 bu hafta iki çocuğumda da oldu. Pamukla çay sürdüm, teramycin göz pomadı bir de. Bir günde geçti.
TheBaby Elif2409 Benim oğlumda olurdu. Yuvarlak makyaj pamuğı varya onu çaya batırıp gözlerinde bekletirdim çok işe yarar geçirirdi
Elif2409 Mom4565 sağlık ocağı doktoru ma mesaj attım göz doktoru görse iyi olur dedi ama bu sogkta nasıl goturecegm 😟
Elif2409 Mom4565 eşim var ama gündüz işte 🥴 daha bugün araba muayenesi yüzünden izinliydi yarın izin alamaz 😔 papatya cayini deniyeym tşk ederim
Saripapatyammm Elif2409 Teramycn cok iyi gelmisti bize. Bir mikrop kapinca kullandik. Bir kezde gözü kanadiginda doktor sürmüstü.
Saripapatyammm Elif2409 Genelde doktorlarda mikroba onu veriyor canim. 2 sindede doktor bilgisiyle kullandik. Zararsiz bir merhem
Nurell Elif2409 doktora gitseniz daha iyi değil mi? Önemli çünkü tavsiye uzerine bisey kullanmak riskli olabilir