Deletedmom0015 Çık küçükken bile konuşuyo gıbı seslrr cıkarır dı 4aylıkktan berı yanı bır aydır konuşmuyo Sadece cıglık atıyo artık hıc konuşmuyo susuyo daha cok doktora gotursrmmı
Htcana Deletedmom0015 benimki de aynı durumda benim de kafamda delo sorular vardı böyle olup bebeği sonradan konuşan var mı ki
Agsahin Benim bebeğim de aynı hiç konuşmuyordu 2 aydır böyle bir ara hiç bir şey şekilde ses çıkarmıyordu sonra bağırmaya başladı şu an tekrardan konuşmaya başlıyor yavaş yavaş bebeğim 7 aylık ayrıca