mugeoz ben başladım 4 aylık ama sadece mama ile besleniyodu ve bebeğim erken ek gıda belirtilerini gösteriyordu şimdi 7 aylık bı sıkıntısı yok çok şükür
Ama zaten baslasaniz bile yapacağınız şey günlük iki üç kaşık bişi vermek yani karnını doyurmayacak tek avantajı 5 bucuk 6 aylık olunca tadimlar bitmiş oluyo herkes öğün olarak vermeye 7 8 aylıkken geciyoken siz 6 da öğün olraka vermeye baslayabiliyosunuz