Merhaba kızlar, dün oğluma babannesi çikolata yedirmiş benim işim vardı o yanına gelmişti. 17 aylık oğlum. Baya da bi vermiş dün başladı bu şekilde kızarmaya bugüm de daha çok fazlalaştı, hele poposunda aşırı çok var bide baya ishal oldu dün bugün yüzünde de çıkmaya başladı pıtırcıklar, ve altını hep kaşımaya çalışıyor. Sanırım alerji oldu yavrum, yarın doktorumuz kapalı bunun için acile gidilir mi?? Götürmek istiyorum şimdi cünki içim acıyor gördükçe 😢Başına gelen oldu mu???
