Arkadaşlar merhaba gerçekten artık depresyona girecegim ya bu nedir 9 aylık bebeğim normalde emerek uyur son 1aydır falan memede uyuyamıyor ayağıma alıyorum olmuyor kucakta sallıyorum olmuyor uyanık olduğu her dk ağlıyor ya mutlaka mızmız bende artık hiç bi şekilde uykuya dalamıyor babası ve ya bi başkası unutursa uyuyor tek olduğum günler kafayı yiyorum bir türlü uyumuyor ya kendime ayıracak bi dk zamanım bile olmuyor geceleri deseniz 4aydan beridir her yarım saate maksimum 45dk ya bir uyanıyor aklımı oynatacam artık tek olduğumda en az 45 dk sürüyor uykuya dalmadı ne yapacağımı şaşırdım kaldım uyku eğitimine asla istemez gibi görüyorum zaten o kadar yorgunum ki benim de gücüm yok vermeye ayakta sallanır çığlık çığlığa kucakta desen kıvranıyor acaba bağırsaklarda ilgili bi problem olabilir mi diye düşünüyorum yani uymaması dışında hırçın ve hep ağlamaklı başka bi yerinde sıkıntısı olduğunu sanmıyorum aklıma bağırsak sorunu olabilir mi diye geliyor var mı tecrübesi olan anneler