Çok merak ediyorum emzirerek uyutan bazı annelerden "emzirerek uyutma saat başı uyanır."dediklerini duyuyorum bana da çevremde diyorlar.Merakım ve sorularım
Birincisi emzirerek uyutan annelerden herkes bu sorunu yaşadı mı cidden saat başı uyandılar mı?
Diğer merak ettiğim bu saat başı uyanmaları kaçıncı ayda başladılar ve bıraktırmak için siz hangi yöntemi uyguladınız ?