senem9 Telefon tamircilerinde değiştirilirse parmak izi tanıma özelliği gidiyor. Apple parmak izi tanımasını koruyarak değiştiriyor mu? Ne kadar ödeme çıkar bilgisi, tecrübesi olan var mı?
Bulutiko senem9 benim baya oldu 5 sene kadar ekranım paramparça olmuştu apple da çok fazla istiyodu bi arkadaşımın değiştirdiği yerde değiştirdik valla ben o telefonu kullanmıyorum şimdi ama hala çalışıyo hiç öyle bi problem yaşamadım ekran dokunmasıyla ilgili 6s ti parmak izi okumasıyla ilgilide gayet sıfırmış gibi kullanmıştım şuan apple da fiyatlar nedir düşünmek bile istemiyorum aşırı dikkat etmek lazım telefonlara düşürmemek için
esraskrdn senem9 Eşim 6ay öncesine kadar Apple yetkili teknik serviste çalışıyordu. Dışarıda çıkma olmadıkça orijianal ekran yok Apple vermiyor diyordu. İsterseniz sorabilirsin şu an kendisi de yapıyor ama orijinal ekran bulmak çok zor
esraskrdn senem9 model söyler misiniz? Birde malum sebeplerden dolayı fiyatlar degsmistir ama eski fiyatını sorayım.
esraskrdn senem9 Apple teknik servislerde orta tuş ekrana bağlı olduğu için değiştirilir. Dışarda değiştiğinde eski tuş takılır dedi. İşten ayrılmadan önce 1200civariydi ekran değişimi. Apple teknik servis internet sitesinde yazan fiyatın üstüne 200 TL daha eklesin yaklaşık fiyat odur dedi.
Pnarr_ senem9 Apple internet sitesinde tamir fiyatları telefon modeline göre yazıyor ordan bakabilirsiniz
JollyRose Telefoncuda değiştirdim yan sanayi ekran takıldı 200 TL verdim parmak izi tanıma özelliği duruyor ben memnunum 2 ay önce değiştirdim
senem9 Serapo mamanveutdormir JollyRose Bu değişimleri istanbulda yaptırdıysanız dükkanı söyler misiniz neresi? Memnun kalmışsınız. Eşim de oralara baksın
mamanveutdormir senem9 2020 ağustos’ta bi sinirle tlfn kırmıştım ekrana bakılmıyordu bile. orjinalini taktırdım bi tlfncuda adam apple bile anlamaz demişti iphone 8+ bi günde değiştirdi sonradan aldım kullandım parmak izi vs herşey duruyordu adam haklıymış 😂
JollyRose senem9 Bahçelievler’de yaptırdım yerin ismini hatırlamıyorum 4 tane yere sordum en ucuz yaptıran yere verdim telefonu çünkü hepsi aynı yan sanayi ekranı takıyorlar bi farkı yok Ekran filmi takıldıktan sonra gayet güzel orijinalden bi farkı olmuyor Ben filmsiz kullanıp ekranı çatlattım o yüzden değiştirdim 2 kez
BurcuKucuk senem9 İstanbulda neredesiniz? Size daha önce çalıştığım bir yeri önerebilirim. Çok kaliteli iş çıkarıyorlar