asiltonunmommysi Özel aşıları olduk bugün menenjit rota falan, huzursuz baya halsiz gibi 37 koltuk altı ateşi, alnı 36.8. Elimle dudağıma falan bakıyorum baya sıcak geliyor bana. Önlem olsun diye versem mi engeller mi yoksa ateş çıkarsa öı versem calpol
Anonim11 asiltonunmommysi menenjit zor bir aşı koltuk altı da çıkmaya başlamış bence ver şurup rahat uyusun
Banu_alper asiltonunmommysi valla doktorlar 37,5 u gecerse ver diyorlar cunku ates iyi birsey vücut savasiyor o esnada sık kontrol edin bence ben gece de saat basi kalkip olcerdim atesini ama iciniz rahat etmezse gece siz yatarken verin
asiltonunmommysi barbarosunannesi farkındaysan ateş olmadığını biliyorum ve çıkmadan mı versem diyorum
asiltonunmommysi Anonim11 Banu_alper CeylininAnnesii Lilababymom Narab Myandi Zeyneptoprak GoktugUstaoglu YorgunAnneyimvesselam57 Mayisannesi34 Deletedmom6262 Calpol vermemiştim 37.5i geçerse verecektim Çok şükür ateşi 37.2yi geçmedi, atlattık sanırım sabah 48 saat olacak nerdeyse. Haber vermek istedim saat başı kalktım biraz ağladı sadece o kadar da olur artık
barbarosunannesi asiltonunmommysi sıcak geliyor dediğiniz için yazdım .37.5 u geçerse verebilirsiniz .aşı sonrası huysuzluk hafif sıcaklık normal kabul ediliyor .ağrısı vardır büyük ihtimalle .
barbarosunannesi asiltonunmommysi ifade koymayinca tersliyor gibi oluyor .yanlış anlamayın 😊sağlıcakla büyütün
CeylininAnnesii asiltonunmommysi valla ne desem bilemedim calpol geç etkisini gösteren bi ilaç öncelikle ama ateşten önce verildiği zaman bünye bağışıklığını kaybediyormuş direncini yani ve kullanılan ilaç etkisini yani siz bilirsiniz
ipekkizz asiltonunmommysi suan bu ölcüler ates sayılmıyor. 38i gecince verseniz daha dogru olur sanki. Aşılar huzursuz ediyor ama atesi ve agrısı yok sonucta bemce bekleyin gecmiş olsun
Lilababymom asiltonunmommysi bize doktor aşıdan hemen sonra hastanede vermişti daha. 6 saatte bir de verin demişti. Verdim ona rağmen biraz yükseldi ateşi. Beklemeyin verin bence
Zeyneptoprak asiltonunmommysi asilardan önce ateş çıkmadığı zamanlarda ilaç verilmemesi öneriliyor canım ateşi çıkarsa önce doğal çözümler üstünü çıkarmak ılık duş gibi şeylerden sonra ilaç verilmesi gerekiyo çok geçmiş olsun
GoktugUstaoglu asiltonunmommysi önlem olarak kesinlikle vermeyin ,çıkarsa verin dedi biZe doktorumuz.Hangi aydasınız biZde bugün olduk rota ve menenjit 1.Yan etkisi yok ateş olmayacak dedi.Ama diğer menenjitte oluyormuş
YorgunAnneyimvesselam57 Ben her asidan hemen snra heo verdim sorun yasamadim illa ates degil.ayni zmnda agri kesicide ondan verdim