Oglumunannesiyim Sünnet oldu oğlum 2 saat olmadı daha yapmam gereken bişey varmı devlette.oldu doktor bişey demedi 1 ağrı kesici şurup bide krem yazmış kullandık onları ektradan bişey yapmam lazım mi agliyo arada canı yanıyor daha
Utkucan Oglumunannesiyim hiçbir şey yapma canım kremi her bez açmada sür ağrı kesici şurupta 6 saatte bir ver günde 4,5 kez verebilirsin
GoktugUstaoglu Oglumunannesiyim ilk gün çişini yaparken ağlar annesi 3 güne bir şeyi kalmaz Allahın izniyle.Nasıl yöntemle yaptı gazlı bez mi var pipisinde ?
ketcapli_lahmacun Oglumunannesiyim Anladım. Bizimde 10 buçuk aylıkken olmuştu. İlk 2 gün sünnetin etkisinden hafif ateşlenme ve huysuzlanma olmuştu. Ben karton bardak koymuştum ve sürekli kantaron yağı sürdüm. Bezini bir numara büyük alıp bağladım. Geniş pantolon giydirmiştim. Ağrı kesici de Parol ve Calpol dönüşümlü verdim. 3 saat arayla. 🙄😊
GoktugUstaoglu Oglumunannesiyim anladım değdikçe acıyor olabilir mi klipsli mi orası yoksa açık mı bariz?çnkü farklı yöntemler oluyor yanlış bilgilendirmek istemem bizimki klipsli falan değildi tamamen eski usül dikişliydi gazlı bezi baya bir kremleyip kantoron yağıyla bulayıp oraya koymuştu bezi öyle kapatmıştı her gün pansuman yapıyorduk. kantoron yağı vermedi mi?En güzel ilaç o aslında
GoktugUstaoglu Oglumunannesiyim arkdaşlarda söylemiş karton bardak kesip oraya kapatabilirsin beze değmez beze değdikçe acır yavrum kıyamam açık yara sonuçta
Utkucan Oglumunannesiyim O zaman o şekilde ver ama benim oğlum 39 günlüktü sünnet olduğunda doktor 6 saatte bir verebilirsin çok ağlarsa demişti birde karton bardak koy bardağı enine ve boyuna kes küçült sonra bu içme kısmını tenine değen kısma getir bezi onun üzerinden bağla bezi değmezse rahatlar belki hemde kakasıda değmez enfeksiyon riski olmaz 2 güne hiçbir.şeyi kalmaz miniğin bu arada kullandığımız ağrı kesici mor calpol dü
Tazes Karton bardağı kesip etrafına koyabilirsin bize bir hafta bu söylendim zaman bez de temas etmiyor canı yanmıyor. Daha sonrası da oturma banyosu demişti doktor bizde 2.5 aylıkken yaptırdık