Duyulurum ay çok makbule geçti ya, favorilere bir şeyler atmıştım 600 küsür tutuyordu elim gitmiyordu siparişi onayla kısmına😃
2 kez hata verdi 3. De oldu 🤩
arkadaşımda yeni doğum yapmıştı hem ona hem bebeğine bir şeyler aldım çok iyi oldu, teşekkür ederim 😍