Nur98 Merhaba anneler,5 yıldır hotpoint ariston kullanıyorum 3 4 keredir bozuluyor.En sonunda tamammen gitti gelen ustalar yenisini almamızı söyledi.Tavsiye ettiğiniz memnun kaldığınız markalar var mı acaba 9 kg almak istiyorum.
Uzayiko Nur98 evet çok haklısınız 2020 nisanda 2400 aldığım bulaşık makinesi şuan 6000 olmuş.arkadaşım aldıda evleniyor ordan biliyorum
Uzayiko Tuba Aeg efsane tabi ki ama Türkiye de yok sanırım yada çok nadirdir.Anneminde vardı Almanyadayken.Aşırı memnundu türkiyeye dönüş yaparkende getirdi 20 yıl sonra bozuldu 🤣 bosch aldı
Nkgenc Nur98 bende geçen ay aldım arçelik 8103yp 8kg çok memnunum 4bine aldım şimdi fiyat uçmuş olabilir