Anneler bebeğim 3 aylık 3 saatte bir acıkmıyor biberon ile besleniyor bu arada sürekli itiyor yemek istemiyor kilosu da az dedi doktorum mama ver dedi hatta ben yine de anne sütü vermeye çalışıyorum sağıp kendimi ama yemek yedirmek tam bir işkence olmaya başladı 40dk da 100 cc zor bitiyor hatta bitiremiyor 🤦🏻♀️