Allah aşkına bana akıl verin, 2 buçuk senelik evliyim ve 2 buçuk senedir mantarla uğraşıyorum, kullanmadığım ilaç denemediğim fitil kalmadı, 4 5 tane doktora gittim yok hiçbir şekilde geçmiyor. Karbonatlı su denedim sirke denedim ama yine geçmedi. Nolur bir şey önerin başınıza gelipte size iyi gelen. Evlenmeden önce idrar yolu enfeksiyonu nedir bilmezdim. Balayında havuzda bi kaptım bir daha da geçmedi