Derin34_ Arkadaşlar oğlum bu sabah sünnet oldu ilk bir saat pipide birşey yoktu sonrasında çok fena morluk oluştu ve şiş. Normalmi acaba. Yoksa acil cocuk cerrahisine götürücem .yardımcı olurmusunuz
Mucizemdenizim Derin34_ şişlik normal demişti doktor bize ama morlugu bilmiyorum gecmis olsun direk bezliyirmusunuz surtunmeden dolayı morarma olabilirmi acaba
Hulyaaybars35 Derin34_ merhaba morluk bizde de oldu uyuşturmak için iğne yapılan yerlerde... Normal bir durum dedi doktorumuz, birkaç gün içinde geçti
Emirimiz Derin34_ canım şişlik normal yani kesildi orası elimiz kesilince bile Şişiyo morluk olmadı bizde
Zhnce Derin34_ bizimde öyle oldu doktor iğneye karşı tepki vermiş dedi ertesi gün tekrar gittik kontrol ettiler bi problem yok inecek dedi indi bi iki güne Ama o morluk bi kaç ay geçmiyor kalıyor öyle
Mucizemdenizim Derin34_ aynen bardakla bezliyordum bende ama bizde şişlik olmistu morarma yoktu kanama olmadığı surece sıkıntı olmayacağını belirtmisti doktorumuz ama durumunuzu bilemiyorum
Derin34_ Mucizemdenizim cevabınız için çok teşekkür ederim.hastaneyi aradım cocuk cerrahi yokmuş bu saate napıcam bilemedim
Derin34_ Hulyaaybars35 aa öyle mi şuan bşraz rahatladım .bizde pipinin alt tarafında baya bi var yoğun şekilde
Hulyaaybars35 Derin34_ muhtemelen sizin de aynı iğne ucunun girdiği noktalarda oluşuyor ama içinizin rahat etmesi açısından doktora da gösterebilirsiniz
MUGUL Derin34_ resmini çekip doktorunuza atın isterseniz şişlik morluk normal diye biliyorum kanama yoksa gözlemleyin yarına kadar