Anakralice48 Ben ölçüye uymuyorum. 2,5 aydır kullanıyorum. Artık göz kararı ve su ile değil formül mama ile hazırlıyorum. Sade kullanmıyorum. İçine bazen pekmez bazen meyve püresi bazen ceviz bazen cennet hurması sabahları vereceksem yumurta sarısı katıyorum bazende sadece muz. Çok katıyı zaten kendi istemiyor. O yüzden ölçü dışına çıkıp bebeğime uygun hazırlıyorum. Şu an 7 aylık olduk. Bu arada hipp kullanıyorum. Günde sadece 1 kez veriyorum ek gıdada