Havvakck canım ben 8. Aydan sonra günde bir dilim kadar ekmek vermeye başladım, tam buğday ekmeğini alıp kuruttum robottan geçirip un haline getirdim bazen yoğurduna bazen çorbasına katıyordum, şuan 15 aylık öğünlerde ufal parçalar halinde de veriyorum çorbasına yoğurduna da katıyorum ☺️