Busrafra28 Arkadaşlar atama kılavuzu yarın yayınlanacak ve bende büyük ihtimalle atanirim diye düşünüyorum. Ama kızim henüz 3 aylık bırakmak istemiyorum . Ücretsiz izine hemen ayrılabiliyor muyuz bu konuda yardımcı olabilecek var mı
Mmeelliikkeee Busrafra28 evrak teslimi başlangıç işlerini yaparsınız sonra analık izni dilekçesiyle ayrılırsınız iki yıla kadar hakkınız var 🌺
Mmeelliikkeee Busrafra28 fiilen başlamanıza gerek yok .. başlangıç evrak vs tamamlayıp dilekçe yazacaksınız
DuyguZ Busrafra28 ağız ve diş sağlığı 72 benimde:) çok umudum yok ama yinede tercih yapıcam minik kızımın nasibine insallah:)