YadeeeeeAsel Kaşıkla veriyorum almıyor biberondan öğürüyor sabahtan beri canım çıktı şırınga veriyorum kusuyor asla içmiyor. Sma comfort verdi daha yeni bugün başka hangi mamaya geçebilirim önerileriniz var mı
aley_ckmm24 YadeeeeeAsel humana kullanıyorum. Aptamil ve hipp kullandım kabız ve gaz yaptı bunda sorun yaşamıyorum