Eylulunannesi28 canım zaten altın koyamıyorsun. Biz nilamlıhken başladık nakit parayı altın hesabına yaptırıyorsun orda grama ceviriyor o günkü kurdan. Sen bankada gram olarak görüyorsun. Atıyorum yatırdugın para 50 gram altın yaptı o sekilde görüyorsun. Bozdururkende 50 gramı bozdurdugun gün kursundan bozuyorsun. Heee elimde altının var yaptırıcam dersen bu sekilde olmuyor kasaya kiralanan lazım.