momanneee Kızlar kızıma ve bana papatyali cicekli hirkalardan yaptırmak istiyorum. Yaptırdıginiz sayfa oldu mu
2papatya momanneee ay benimde çok hoşuma gidiyo ya.. bazıları da hazır düz önü düğmeli bi hırka alıp kendisi papatyaları yapıp dikiyormuş daha ucuz oluyo sanırım 🤷🏻♀️
2papatya [silindi] 🙈🙈 çoğu kişi öyle yapıyormuş bencede mantıklı.. el örgüsü olunca pahalı oluyo haliyle. Sadece papatyayı da kendimiz yaparız 😂
[silindi] 2papatya Kesinlikle, bende bakmıştım fiyatlari gorunce vazgeçmiştim. Boyle daha mantikli hem el emegi katinca daha tatli oluyo 😇
Vanilya Eylusunannesiii Ayy bişey sorabilir miyim ? Bu hırkayı hangi iplerden ördünüz? Markası nedir?
[silindi] momanneee Aman çokta mataf olmasina gerek yokki maksat el emegi maksat hevesimizi alalım 😁 Becerebilirsem resim aticam olmazsa kaynanamin ellerinden öper 😁😁
Laden @_ezgidemir58 annemiz, bu şekilde satış yapılmasına forum kuralları gereği müsaade edemiyoruz bilginize🌺