seydaaaa 3 yaşındaki kızım hasta ateşi vardi geçti arada öksürüyor ama çok öksürük yok ateşi de düzeldi fakat iştahsızlık ve halsizlik var ne yapmaliyim
Kevseryldz seydaaaa sıvısıZ kaldığı için halsiz oluyor canım. İshalde başlayabilir o yüzden biraz sıvı vermeye çalış. Su çorba meyve suyu komposto vs ama yemediği için onları da reddedecektir deneyim inşallah düzelir 😔