14bucuk aylık bebeğim var ve çok huysuz mizmiz sürekli ağlıyor karnı tok altı temiz oyunlar oynuyoruz ama yok mutlu edemiyorum çok yoruldum sürekli dizimde yakamda ağlıyor asla oyuncakla oynamıyor varsa yoksa ben ay var mı bir yolu ya nasıl oyalayabilirim farklı olarak