Firdeskoseci Merveali ben iki aylıkken yaptırdık canım ilk gün ilk iki kez çişini yaparken çok ağladıcanım sonra normale döndü böyleyken saha rahat olur canım hem senin hem bebeğin için yaptır bence
Burcu35 Merveali Biz 70 günlükken yaptırdık keşke 40 içinde yaptırsaydım ne kadar erken o kadar iyi az hareketli oluyorlar kolay oluyor
Burcu35 Merveali Gün geçtikçe dahada durmuyolar bide 😂 ilk gün zor oluyor ben calpol ve fitil vermemekte direndim ama keşke verseymişim arkadaşım çok rahat atlattı hiç ağlamamış onun bebeği
Emirim Biz tam 50gunlukken yaptirdik cok rahat oldu 3gunde iyilesti aklim olsaydi daha erken yaptirirdim