Karbonatlı suyla sürekli göğsünüzü yıkayın ben geçen hafta doktora çıktım çünkü artık çok fazla olmuşt ağzının içi göğsümde emerken sızlıyordu,tekrardan mikostatin verdi yine çocuğun ağzına birde sende mikostatini göğsünün ucuna günde bir kaç defa sür emzirmeden önce yıka emzir dedi bir haftada geçti ,çocuğada günde dört defa 10 gün tekrarla demişti.