Danerys [silindi] aay kayınvalidem n11den sipariş verdi. Çok güzel geldi. Yastığıyla, çantasıyla, etek örtüsüyle bakın isterseniz.
susunbebekuyuyo [silindi] tugba kugu çok memnun kaldım 2 kızımada oradan yaptırdım hastane çıkışlarını
[silindi] susunbebekuyuyo Sayfa cok cici görünüyor hemen burayada detayli bakiyim cok tesekkur ederim 🌸😇
Ulkuverasmom [silindi] madrebebek sayfasından kızıma yeğenime ve arkadaşımın bebeğine yaptırdım memnun kaldık şimdi oğluma Uniqon sayfasından yaptırdım ama henüz gelmedi
[silindi] Ulkuverasmom Tesekkur ederim 🌸Uniqondan yaptirmis kuzenim olmazsa bi oraya yürürüm. Gecen sene ne kadar uygundu bu sene ne olmus bu fiyatlara 🥲
[silindi] susunbebekuyuyo Fiyat listesi atti sanırım piyasa bu şekilde. Ben hic yaptirmamistim ondan garip geliyo galiba. Tugba kugu ve uniqon bu iki sayfadan birine yaptiracagim sanirim. Diger sayfalar istedigimiz modeli degil kendi tasarimlarini secmemizi istedi. Teşekkürler tekrardan 🌸🙏
Ulkuverasmom [silindi] gerçekten öyle oğluma sadece tulum battaniye şapka eldiven ve önlük yaptırdım 180 TL kızıma 10 parçalı yaptırmıştım geçen sene o fiyattı 🤦🏻♀️
susunbebekuyuyo [silindi] 4-5 ay önce 250 tl yaptırmıştım hastane çıkışını şuan güncel olarak bilemedim
cnsgrn [silindi] yaptirmistim canim. Ruka tasarım instagramdan bak istersen cok tatliş yapmislardi cok da memnun kaldim isimleri nakiş yapiyolar