lilbabymom Selam, bebeğim 3 ay 21 günlük , serum fizyolojik ile temizliyorum. Yıkama yöntemi de yapıyorum damlatıp aspiratör ile de çekiyorum ama bu aralar ne kadar temizlesem de tam gelmiyor gibi. Sizde de böyle olduğu oluyor mu? Nasıl temizliyorsunuz?
CeylininAnnesii lilbabymom burun açıcı sprey kullanıyorum fizyolojik yöntemi de kullandım fakat o kadar tıkalı ki ikisi de açmıyor katı sümük çekince de gelmiyor geniz akıntısı da var
Deterjanhanim lilbabymom doğduğundan beri serum fizyolojik ile temizliyoruz. Şuan 20 aylık hasta olduğu zamanlar kullanıyoruz sadece çekmeye gerek bile kalmıyor şırınga ile sıkıyoruz bütün sümükler çıkıyor zaten.
Lila_aras lilbabymom benimde 2 ay 21 günlük bu arada bebegiminde tıkanık serum döküp çekiyorum ötri bebeyle arada süpürgeyle çekiyorum nefesim yetmiyor birde uyumadan önce gögsümden süt damlatıyorum çok iyi geliyor
lilbabymom CeylininAnnesii burun açıcı sprey işe yaradı mı peki açıldı mı burnu? Kaç aylık bebeğiniz?
CeylininAnnesii lilbabymom yok yaramadı bi tane coldmer diye bi marka önerdiler ama 1 yaş altı bebeklerde doktor önerisi olmadan kullanmayın diyor doktora gidince soracağım artık 2 aylığız
lilbabymom Deterjanhanim ben de öyle sıkıyorum ,yıkama yapıyorum yani. Ama gelmiyor. Üstüne aspiratörle çekşyorum yine çok az geliyor Tam temizlenmiyor
Lila_aras lilbabymom evet temizledikten sonra damlat ben kaşıkla daha rahat burun delik lerine damlatıyorum sabaha kadar rahat yatıyor bebegim çok şükür denemelisiniz mutlaka
Balim61 lilbabymom 5ml olan siselerdenmi sıkıyosn yarisini bi burnunu ddier yarisini dier burnuna sık bi kac saniye bekle oyle cek tamamen yumusatsin
lilbabymom Balim61 evet onu kullanıyorum ve aynen dediğiniz gibi yapıyorum. Geliyor ama çok az ve tam temizlenmiyor ama çekince de bir şey gelmiyor
2209 lilbabymom otribebe marka kullaniyorum 2 ayligiz bizde, serum fizyolojik şırınga ile iki burnunada sıkıp, cekiyorum çıkıyor hepsi. Minnacik burunda nerden doluyo o sümükler bilmiyorum. Hemen hergun yapıyorum ben.