Oglusm Kızlar bu mama nasıl içeriği kötümü oğlum için kullanmayı düşünüyorum 19 aylık iştahı çok kapandı yemek yemiyor aç durmaması icin kullanmak istiyorum
Asel0309m Oglusm ben almanyadayım bi ara en iyi mamalarda 2. Seçilmişti yani bende devam sütünü kullanmıştım
Aselsmomy Oglusm bir kere kullandım kabız yapti ondan sonra vermedim bida bebelac kullanıyorum bi sıkıntı olmuyo çok şükür
Elifumut1617 Güzel canım 4 aylikkenden beri kullanıyoruz 7 aylık gerçi de gayet güzel sen eleştirileri boşver
Oglusm Elifumut1617 Ya zaten benim oğlum büyüdü yemeği cok az yediği için ekstra vermek istiyorum . Tesekkür ederim🤗
Tugce_hckrkmz37 Elifumut1617 kilo alımı vs nasıl acaba iyi mi bnde aptamil bebelac sma aldım hep kabız kusma yaptı 1 aylık bebegim hem meme hem mama devam ediyoruz emin olamadım bnde
Elifumut1617 Tugce_hckrkmz37 bende aynılarını kullandım sma bebelac aptamil ben maliyet çok diye bunu kullanıyorum canım kilo alımı gayet iyi dedi hemsiremiz zaten ek gıda tüketiyor senin ki büyük sıkıntı olmaz
Tugce_hckrkmz37 Elifumut1617 evet bende maliyet yüzünden değişicem 16 aylık kızım aptamil içiyor gün içinde 2-3 kere ve gece bide 1 aylık oglum var bu saydıklarım iyi gelmedi bebevitayıda bilemedm o nedenle bi denicem sanırım
MiracAlpinveUmutunAnnesi Oglusm Zayıflama olmuyordu. Normal bir sekilde ilerliyodu olmasi gereken kiloda